2009
08.17

Вчора їздили на великах у м. Ковель… Прокинувся о 7-й годині  та почав збиратися до подорожі. Взяв із собою мінімальний ремнабір, кілька яблук та воду і почав чекати доки заїде мій колега-велосипедист. Приблизно за пів-години  він прриїхав і ми поїхали забирати третього колегу. Приїхали до нього, але виявилося, що він ще спить. Довелося будити. За 30хв він вже був готовим до поїздки.

Поїхали через центр міста на вулицю Ковельську, яка вела на ковельську  трасу. При виїзді із міста дорога не надто добра виявилася, багато ям та нерівностей, що заважало швидко їхати. Виїхали з міста, дорога нормалізувалася більш-менш.

По дорозі зустріли вказівник на с.Брище(там знаходиться міське сміттєзвалище), здивувало те, що біля назви села був герб Європейського союзу. Можливо Брище вже в ЄС? ;) Перші 20км дороги їхали на щвидкості 26км/год, зустріли велосипедиста на шосейнику(ми їхали на гірських великах), але він їхав чомусь повільно, а згодом і взагалі зупинився, ймовірно на піт-стоп. За 300м після його зупинки ми теж запинилися на піт-стоп і щоб випити води. В одного із наших почав скрипіти шатун, він спробував це усунути, але не зовсім вдалося. Ми їхали час від часу зупиняючись, щоб підкрутити шатуна, який самовільно розкручувався. На середині шляху Ковель-Луцьк зустріли чловіка із довгим волоссям та бородою, який пішки йшов, я зробив припущення, що він пішки йде до Ковеля. Наприкінці дороги ми їхали 23км/год. Стомилися й потрібно було поповнити запаси енергії.

Приблизно за 3,5год ми побачили знак «Ковель» , а трохи далі напис «Ковельчани вітають вас». З цієї радості ми почали швидше їхати і вже за 15хв були на ковельському залізничному вокзалі. Там був ринок та магазин. Ми купили поїсти та поїхали шукати місце, де б це можна було зробити, а також відпочити полежавши на траві. Знайшли щось схоже не школу чи то дитсадочок, сіли на галявині та поїли і полежали на траві.

З’їли та випили усе, тому потрібно було поповнити запаси води, адже без неї нікуди. Поїхали шукати колонку, щоб набрати воду. Знайшли за кілька хв, але там не було води :( . Поїхали далі шукати, бродили містом з добрих пів години доки знайшли. Набрали води й поїхали назад до Луцька.

Через втому їхали дещо повільніше, приблизно 21км/год.  По дорозі зустріли того ж чоловіка із довгою бородою та волоссям, отже все-таки він йшов пішки до ковеля. Кілька разів зупинялися, щоб назбирати смачних яблук, їх на зворотьому шляху виявилося більше.

Вже почало сутеніти, а нам ще з годину їхати додому. Додому потрапили коли вже було темно. Всього наїздили за день 180км(158км до Ковеля у дві сторони, а решту намотали по Луцьку і Ковелю).

1 коментар

Add Your Comment
  1. оо, то цікава мандрівка. я колись самотужки ганяв до рівненської області – добряче натомився. без підготовки таку відстань не потягнути…